25. 9. 2009

Poprvé ve školce

Sbalila jsem bačkory, pití podepsané Míša zlobivec :o), hromadu náhradního oblečení, kdyby se milostpán pochcal a šlo se. Soukromá skolka Jahůdka na Černém Mostě je pro děti do šesti let a funguje vlastně jen ve čtvrtek a v úterý během lekcí angličtiny pro rodiče. V ostatní dny je otevřená herna, probíhá cvičení s dětmi, hudebka apod. Za čtyři hodiny tam člověk nechá 250 Kč (za předplacených deset vstupů pa 2000 Kč). Moc příjemné místo. Pěkně zařízené, s trampolínou a spoustou hraček, velkou červenou pohovkou a křesly a hromadou místa. Může tam být max. 15 dětí a podle jejich počtu jsou tam buď dvě nebo jen jedna teta.

Tetušky jsou moc příjemné a vysmáté a velmi ochotné. Má četná varování braly obě s úsměvem s tím, že tohle někdy děti dělají a že se mlátí navzájem apod., což mě dost uklidnilo :o)) V pohodě jsme s kamarádkou odešly na kafčo a dětičky zůstaly ve školce na pospas tetám (nebo naopak?).

Vyzvedávaly jsme je před polednem. Děti i tety spokojené. Jen jeden chlapeček plakal, že chce prckovy červené bačkůrky. No nedala jsem mu je, že...

Tetušky mi řekly, co prcek dělal, že byl až na excesy na pískovičky v pohodě, ani o něm nevěděly. Neplakal a nikomu schválně neubližoval, netřískal hračkama apod. Přiznávám se, že mě to potěšilo, protože jsem čekala velkou řadu stížností na to, jak je zlý a divoký a já nevím, co ještě. A ono nic. Tety ho vždy přiměly se dotyčnému "opískovanému" dítěti omluvit a šlo se dál. Pěju tedy chválu nejen na vychovatelky ze školky, ale i na prcka. Zvládli to všichni tři !

Dokonce dětičky i tvořily a dostala jsem na provázku zavěšenou modrou a žlutou hvězdu a mezi nimi zelený nosatý měsíček, všechno bujaře vymalované vodovkama.

Zbytek odpoledne už probíhal poklidně a protože byl prcek zlehka unaven (v noci nespal mezi třetí a pátou a vstávali jsme po šesté hodině), už tak moc neřádil, takže žádné dítě toho dne již nepřišlo k úhoně. Sice mi pak na chvíli zaklimbal v metru, ale ve vláčku už zase skákal jako čamrda. Podařilo se mi zaklínit si nohu mezi sedadla a když jsem mu ji vytáhla, vrazil ji tam v zápětí znovu a co myslíte... spolucestující měli o zábavu postaráno.

U vlaku nás čekal táta a šlo se dom. Čtvrtek tímto hodnotím jako velmi povedený !

1 komentář: